Visuelt koncept til digitale og printede medier

Forstil jer, at I er et lille designstudie, der er blevet bedt om at lave visuelt materiale til en musikudgivelse.
Vælg en eksisterende kunstner, som I finder inspirerende, og med inspiration fra tidligere albums, skaber I et visuelt univers til en kommende udgivelse.
Titel til udgivelsen skal i finde, men tag højde for kunstnerens tidligere udgivelser, genren og eksisterende grafiske stil.

Ideen og løsningen

Vi valgte K-POP gruppen


Logo projekt 2

Landingspage

Dokumentationen

Min læring

Dette var det 2. modul, og her fik jeg kendskab til designprocessens faser: 1. Research, 2. Konceptudvikling og 3. Eksekvering.

Jeg fik mulighed for at udvikle mine kreative kompetencer, og i vores projekt fulgte vi de tre designfaser omhyggeligt og diskuterede mange elementer, før vi gik i gang med designet.

I Trello var det nemt at følge med og uddeligerer opgaver samt holde overblikket. Vi havde en ret god struktur over dette forløb.