Kampagne på tværs af platforme

Sociale medier er en fast marketingkanal for virksomheder i dag, og videoelementet er blevet et grundlæggende virkemiddel for at fastholde publikums opmærksomhed.

I skal vælge en virksomhed, der arbejder med cirkulær økonomi. Herefter skal I udvikle videoer, der promoverer et produkt eller service, designet til sociale medier. Videoerne skal henvise til en landingpage for produktet.

Ideen og løsningen

Valget blev Copenhagen Cartel


Logo projekt 4

Landingpage

Styleguide og fremlæggelse .

Reklamevideoerne

5 sek video til instagram

15 sek video til instagram

30 sek video til facebook

Min læring

Dette var fjerde modul, og her fik jeg viden om videoproduktionsprocessen, herunder bl.a. storytelling, dramaturgi, filmiske virkemidler og storyboard. Sociale medier og kommunikation på disse var også en del af modulet.

Der var mange nye ting at lære på meget kort tid. Jeg lærte Premiere Pro og synes, at det er et udfordrende program. Jeg prøvede at holde overblik over opgaverne ved at bruge Figma og Trello, så vi vidste, hvad der skulle laves.